Vägen till startplatsen är den längsta
torsdag 7 april 2011
Neeew
Ett jättebra spray! Håret blir varken vått eller tungt. Sätter sig lite som en hjälm!
Dock är den ju inte så riktigt billig..
2 kommentarer:
Elin
07 april, 2011 12:48
vann ifrån ha du köpt a?
Svara
Radera
Svar
Svara
sofie berg
07 april, 2011 13:00
Gun & Gunillas! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
vann ifrån ha du köpt a?
SvaraRaderaGun & Gunillas! :)
SvaraRadera