måndag 18 april 2011

:)))

Gårdagen spenderades på vespdejt med Saradara! :) Var bl.a. till gottigott och åt!
Senare på kvällen spenderades tid med Emilia & Mikaela, vilket jag troligen kommer att göra ikväll också.. Åtminstone med E!
Och något annat "intressant" har jag inte att tala om för er just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade