ÄNTLIGEN har vi börjat få jordgubbar i våra växthus! Så snart kan jag äta precis hur mycket jordgubbar jag vill! Då kanske det blir lättare att sluta med sötsaker också vilket är ett stort plus!
Min dag har gått ut på att bygga och städa rummet! Så nu är mitt rum back:
Lade in lite extra/onödiga bilder! Brukar alltid vara nyfiken på hur det ser ut hos andra så inredningsbilder brukar uppskattas av åtminstone mig.
Ikväll blir det att åka på "kaffe" med Emma! Börjar bli en evighet sen sist så det ska bli kul! :)
Men nu skall jag gå och äta bakad potatis och sen fixa till mig lite.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar