Var ut på vespa igår för första gången i år, dock körde jag inte själv utan jag satt på! ;) Försökte även få min egen vespa att funka igår! Den blev sönderplockad och tanken var full av rost! (y) Men N spolade ur den med högtryckstvätten och lämnade den över natten att dra i sig bensin så ikväll kanske den är i skick! :)
Tog ledigt idag eftersom vår lärare skall på någon kurs.. Vad är meningen med att man skall befinna sig i skolan utan lärare?! Så det fick va.. Mycket skönare att bara slöa! :D Även fast jag egentligen skall behöva börja öva på matteprov! :/
Ja har verkligen ingen motivation!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar