Kom just från en supervarm dusch & bastu! Otroligt skönt efter en heldag i regnet..
Och nu har vi fått påsklov, vilket jag måste fira med ett par oth-avsnitt! :) Skall bli så skönt att få lägga sig ner en stund!
Senare ikväll blir det att leka frisör igen, fast denna gång åt Emilia! :) Sen skall hon också färga mitt hår.. Tror det blir svart med rött under! Får se då, brukar inte bli som jag vill den där röda färgen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar