tisdag 26 april 2011

Tillbaka till värkligheten

Har just tittat den här! Ganska sjuk film..
Så nu skall jag ladda ner några till och medan jag väntar skall jag kolla något oth-avsnitt.
Och orsaken till att jag kör film-maraton på vår första skoldag efter påsklovet är att vår lärare råkar vara sjuk. Så min skoldag har endast bestått av en matrast! (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade