Har spenderat dagen/kvällen med en ur-trist skoldag, med att kolla in grejer (mest kläder) från min mammas tid, sånt som hon bland annat skall slänga som har legat och skräpat i över 20 år. Rätt intressant! :D Och så har jag varit på en långpromenad med Mikaela, väldigt behövligt, så fick man tala ut lite också! Det är nog något av det bästa med promenader!
Nu skall jag knäppa igång ett oth-avsnitt och sjunka ner i sängen! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar