torsdag 21 april 2011

Ny!

Nu har jag äntligen mina fransar tillbaka!

Håret blev nog bra, fast det röda syns i princip inte alls!
Började dagen med att bara ligga och dra mig, sen kollade jag några oth-avsnitt, städade rummet, gjorde mig klar och målade naglarna!

Och glad blev jag idag! Min kära mor har köpt hem massor av chokladägg idag också, så nu blir det att synda över helgen! :) Haha!

Men nu skall jag gå på mat, sen åka ut på vespet med M! Hade planerat att åka och till fotoquick men jag tror inte jag kommer att hinna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade