fredag 15 april 2011

Tjöckööö


Har gått otroligt snabbt den här skoldagen! (y) På matrasten for jag till gottigott på mat med Mia, Much, Jessica och Emilia och efteråt kom Mikaela på besök till hallen också, så hjälpte hon till lite! (A) Ikväll blir det att ta vespet till Tjöck med M, skall även spendera natten där! :) Får se då.. Typiskt att Jessica skall bort då vi en gång är i K-stad.. Hmpf.
Men först skall jag ta vespet upp till Näsby och åka ut på något ärende. Så nu måste jag göra mig klar!
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade