Har just precis lagar kvällens middag åt mig själv! :) Skink-makaronsallad med bl.a. salladsblad, majs, oliver, äpplen, tomater och gräddfil & kryddor.
Senare ikväll blir det troligen att leka frisör!
Men först något oth avsnitt! Har blivit sådär otroligt spännande nu igen! ;)
Men först något oth avsnitt! Har blivit sådär otroligt spännande nu igen! ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar