Kände för att blogga så här just före skolan idag! För jag hinner ändå inte efter skolan.. För då skall Emilia & jag åka till solariet eftersom det inte fanns några lediga tider i onsdags! Efteråt åker jag hem och fixar mig snabbt och åker iväg till Vasa på bio med Emilia, Kristian & Nicke. (Sanctum 3D). Men nu måste jag nog åka så jag inte kommer för sent till skolan! Har arbetsdag idag (som vi har haft nu alla dagar de två senaste veckorna) och jag & Jessica får vara ensamma i hallen! Sköönt! :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar