Matematikprovet sket sig totalt! Och någon lust att skriva om det senare har jag verkligen inte.. Så man får bara hoppas att läraren ger mig några extra poäng! :D
Förutom matte-besvikelsen är det en riktig happy-day idag! SOOOL! <3
Får se vad det blir att hitta på ikväll, vespan fungerar nu åtminstone så kanske det blir någon tur!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar