Vägen till startplatsen är den längsta
lördag 16 april 2011
Soligt värre
For hem från Tjöck ca. 12-tiden.. Då jag kom hem blev det att duscha och göra sig klar för att åka på 80-års kalas och fira mormor! :)
Nu skall jag snart fixa mig lite till och sen leta party!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar