lördag 16 april 2011

Soligt värre

For hem från Tjöck ca. 12-tiden.. Då jag kom hem blev det att duscha och göra sig klar för att åka på 80-års kalas och fira mormor! :)
Nu skall jag snart fixa mig lite till och sen leta party!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade