tisdag 5 april 2011

Jaaao

Kom just precis hem! Hade planerat att gå och lägga mig lite tidigare ikväll, men ja tror inte det kommer att lyckas eftersom oth lockar mig väldigt mycket just nu. Men när gör det inte? Har varit i lägenheten ikväll och gjort tacopaj, första gången för mig! :D Blev nog helt okej, men bottnen tror ja inte blev riktigt färdig.
Annat märkvärdigt har inte hänt idag, förutom att jag för typ hundrade gången har konstaterat att jag inte alls gillar min kära lärare! Yeeyee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade