.. helg! Fast den här skolveckan har gått ganska snabbt! :)
Slutade 20 över 1 idag, som alla andra fredagar. Gjorde finska tv-analysen så fort jag kom hem.. Bara för att få den undan. Hatar när man måste tänka på läxorna på söndagarna, då man redan bruka ha lite smått ångest. Efter läxan blev det lite städning..
Ikväll blir det vell antagligen lungt, men imr fyller världens bästa Elin 18 år! ;) Så då blir det paaarty hos henne tills hon och de andra myndiga åker till baren! Jävla skit, det är ju så länge kvar tills man själv får åka dit. Meen blir vell kanske att ha chaffis då efteråt istället.
Men nu är det mat som gäller. Kom att tänka på att jag ALLTID råkar skriva mina inlägg just före maten ;D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar