tisdag 4 januari 2011

SLUT!

Minnen från sommaren 2008 & 2009 -












Kärleken är som en duva, håller man den för hårt kvävs den, hållen man den för löst flyger den bort.

Usch vilken natt! Har drömt nästan hela natten från och till + att jag har varit täppt i näsan! Nu är jag så slut så jag skulle kunna sova tills all sjuklighet är över. Känns som jag skulle ha 40 graders feber och då har jag inte ens stegring som jag brukar ha för det mesta!
Dagen tror jag kommer att spenderas med Mikaela.. Bara synd att man känner sig som en handikappad och inte slipper dit man vill! Om man helst skulle ha bil! Men det är ju faktist inte ens ett år tills jag får kortet, bara nästan! (;
Skulle även behöva öva lite på matte idag, lästa två kapitel igår så ja tror jag tar två kapitel idag också.. Om jag fortsätter så kanske allt slutar bra! Men jag tvivlar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade