lördag 8 januari 2011

Lördagskväll

Ska just åka iväg till lappfjärd. Min kära kusin Michelle fyller så vi skall dit en stund och uppvakta henne.
Var till parra igår då, kul var det! Men ett STORT minus över att det snöade! Man blev väldigt våt och håret frös till istappar! (y) Nästa gång blir det parra i sol och vindstilla!
Kände mig även lite hängig hela dagen igår.. Så när jag kom hem från parra mätte jag feber. Det visade sig att jag hade 38, 5 så då blev det att spendera fredagskvällen framför tv:n. Men nu måste jag åka!
Ha en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade