måndag 17 januari 2011

Måndaaag

Har haft ett litet uppehåll fråg bloggningen nu ett tag.. Har varken haft tid eller lust. "Be careful what you wish for", eller hur var det? Läxor i mängd och massor har man! Men börjar vell nog komma in i rutinerna lite för var dag känns det som.
Håller som bäst på med att fixa till kvällens middag.. Sen skall jag möjligen öva lite till förhöret i finska som vi har imorgon, om jag inte tar det före jag går och lägger mig. Sen skall jag vell nog försöka komma ut och vara lite social ikväll också.
Men nu måste jag gå före min mat kokar över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade