I lördast blev det ju födelsedagsfest hos Elin då, som jag nämnt tidigare. Blev nog en riktigt bra kväll, även fast jag blev dålig rätt fort. Men man lär sig av sina misstag, festa aldrig på tom mage! Men så blir det när man är stressad.
Igår blev det bara att hänga framför tv:n mest hela dagen. M & J kom också över till legenheten och sällskapade en stund.
Senare blev det revyn med brudarna! :)
Har blivit lite smått förälskad..Synd att det är allt för stora fälgar enligt dom som tror dom kan! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar