Vägen till startplatsen är den längsta
lördag 29 januari 2011
-
Kom just ur duschen.. Har tillbringat dagen med Patrik & Nicke. Har varit till Seinäjoki efter någon grej till N's bil. Skall just börja göra mig klar, Victoria kommer vell snart hit också.
Sen blir det att fira! :)
STORT GRATTIS TILL ELIN! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar