lördag 29 januari 2011

-

Kom just ur duschen.. Har tillbringat dagen med Patrik & Nicke. Har varit till Seinäjoki efter någon grej till N's bil. Skall just börja göra mig klar, Victoria kommer vell snart hit också.
Sen blir det att fira! :)
STORT GRATTIS TILL ELIN! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade