onsdag 12 januari 2011

Hopes

Det händer ju inget märkvärdigt längre! Livet känns såå tråkigt just nu.. Tror nog det blir att börja på med någon form av aktivitet för att göra livet liite intressantare snart (så fort som möjligt), men då är frågan - Vilken aktivitet? Måste nog bli någon ändring! Men det är ju såklart på grund av årstiden som allt känns så tråkigt. På sommaren finns det alltid något att sysselsätta sig med! Om inte är det bara skönt att vaa då också.
Men från en sak till en annan.. Matematikprovet som jag hade så ångest över tyckte jag gick bättre än förväntat. Har ju förståss inte fått ut det ännu men jag känner det på mig! Så det är nu åtminstone en bra händelse. Skulle nog bli vääldigt lessen i ögat om jag inte skulle få godkänt nu när jag har så stora förhoppningar.
.. Och från en annan sak till en tredje. Vad fan skall man göra ikväll? Jag tror det hör till att vara LITE stressad, då behöver man inte känna denna tomma känsla! Då behöver man inte vara rastlös utan alltid ha något att pyssla på med. Men då är det ju skillnad på det där att vara lite stressad och mycket stressad också. Skall vell egentligen inte borda önska mig stress, det är vell just vad jag kommer att få väldigt mycket av de 6 kommande veckorna! ;o
Ååå blir så arg! Jag har ju alltid varit en människa som alltid måste få ha något att vänta på! Vad väntar ja på nu? Helgen? Sommaren som är hundra år framåt? Ett sportlov som säkert kommer bli ett lika enformigt lov som jullovet? Snälla någon, ge mig något att se frammemot så blir jag glad! Eller så också kan någon spola fram tiden till sommaren 2011! ;) .. Eller tibaks till veckan i Puerto Rico!

Provade föresten isadoras graffitinagellack för första gången här om dagen - här är resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade