tisdag 25 januari 2011

En solig vinterdag

Fick ha ledigt idag från skolan. Det var frivilligt om man ville följa med och se på framtida skolor till Vasa, så bestämde mig att vara hemma istället och sova ut. Och skönt var det! ;) Orkar inte engagera mig i framtiden nu, även fast det kanske skulle vara ett stort plus. Tiden går ju trots allt ganska fort.

Något som gjorde denna dag ännu bättre var att solen lyste hela dagen! Därför passade jag på att gå ut och knäppa några vinterbilder. Man fick ju riktiga sommarkänslor! :D Hahha! Nä men det märks bra hur ens humör kan regleras efter vilket väder det är.

Ikväll blir det mat hos farmor, resten av kvällen är ännu oplanerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade