Vet inte vad jag skall göra nu.. Har ingen lust med att sova, inte heller någon lust me läxorna. Skulle behöva städa rummet också vilket jag inte heller skulle orka med just nu. Fransk manikyr har jag tänkt göra flera dagar nu, men har aldrig blivit av. Kanske man tar sig tid idag.. Har aldrig lagat fransk manikyr förut men fick en box med allt som behövs tills jag fyllde år så man skulle ju nog behöva pröva.
Kvällen är också oplanerad än så länge..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar