onsdag 19 januari 2011

Kort skoldag

Fick sluta tidigare idag, redan kvart över 11! :) Så det var ju skönt.. När vi slutade gick Elin & jag och åt, efteråt for jag hem. Då ja kom hem for jag med pappa och tittade på dödsolyckan som inträffade imorse. Såg en lastbil som låg tvärs över diket men ingen personbil. Har hänt rätt många olyckor just här på riksåttan ungefär vid mig den senaste tiden.
Vet inte vad jag skall göra nu.. Har ingen lust med att sova, inte heller någon lust me läxorna. Skulle behöva städa rummet också vilket jag inte heller skulle orka med just nu. Fransk manikyr har jag tänkt göra flera dagar nu, men har aldrig blivit av. Kanske man tar sig tid idag.. Har aldrig lagat fransk manikyr förut men fick en box med allt som behövs tills jag fyllde år så man skulle ju nog behöva pröva.
Kvällen är också oplanerad än så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade