I fredast var det bara lungt, Victoria kom ut med mig o. Nicke. Sen joinade vi Danne o. Johanna. Runnade bara på som vanligt.. Och jaa, ibland blir man nog jävligt arg på de som skall hålla vägarna i skick. Till på köpet om man sitter i en 740 och med en viss typ bakom ratten! :D
Nåja, lördast bar det av till Vasa på bio, "The tourist". Var en ganska bra film med HELT OVÄNTAT slut! Gick sen till Mc Donalds och åt chickennuggets. När vi skulle åka hem kom vi på att vi skulle åka till hamnen och leta uteliggare från kloakerna! ;D Sen blev det bara mer.. Bl.a. fängelset, roparnäs, något hem för sjuka typer & betongstation (y) Lite sightseeing in Vasa skadar vell inte.
Gårdagen blev som alla andra söndagar, redbull och casapizza även fast jag ville ha J&P-mat! Men när är man inte för sent ut?
Och just i detta ögonblick, drömmer jag om denna underbara plats! MÅSTE verkligen åka till
södern i år igen! Tänk så kul man skulle ha där med världens bästa brudar! ;)

Gårdagen blev som alla andra söndagar, redbull och casapizza även fast jag ville ha J&P-mat! Men när är man inte för sent ut?
Och just i detta ögonblick, drömmer jag om denna underbara plats! MÅSTE verkligen åka till
södern i år igen! Tänk så kul man skulle ha där med världens bästa brudar! ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar