Har lidit av ångest hela dagen! Imorgon blir det "back to school" efter ett sömnrikt, roligt, tråkigt, rastlöst och enformigt jullov och på tisdag är det matematikprov som gäller! Matematiken har aldrig varit så svår som den är just nu.. Har bara morgondagen på mig att läsa nu kvar, vill säga det kommer att bli en helvetes dag imorgon! HATAR att måste spendera en hel dag med provläsning! Det gör mig.. stressad. Tror jag skall slita ner klockan på väggen imorgon för det är ofta den som gör mig så okoncentrerad!
Vet inte hur jag ska kunna somna någon gång ikväll heller. Har dygnet omsvängd så mycket det bara går.. Tur att vi börjar lite senare imorgon åtminstone.
Och nu är det inte så länge kvar till det blir att börja spendera dagarna i gymnasiet heller. Vet inte vad jag skall yttra mig om det denna gång. Var nog helt okej där förra perioden men har verkligen ingen motivation till någon läxläsning & provläsning just nu.
Nä får vell nog försöka leta sig till sängen nu.. Men då är vell antagligen tv:n mycket intressantare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar