Kom just hem, sitter och äter gårdagens tonfisksallad och väntar att Nicke skall komma och hämta mig.. Har haft halldag idag, Jessica och jag har mest bara målat några hyllor som vi skall ha i hallen med sprutfärg :) När jag höll på som bäst började ja fundera att jag skall kunna ta bort mina inbyggda skrubbdörrar i rummet (när nya garderoben är färdig) och lägga dit en skiva istället.. På skivan skall jag då klåtta med sprutfärg. Skulle bli så snyggt! (;
Idag är det 1 december, det börjar närma sig jul.. Men ändå är det som om jag inte har någon julkänsla alls! Några julklappar har jag inte heller hunnit handla ännu. Nåja, dom säger det skall bli kallt imr, får värkligen hoppas det!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar