Vaknade just precis.. Skall egentligen behöva gå och städa till mormor, eftersom jag hade födelsedagsfest där igår :) Men jag tror jag väntar tills Nicke kmr hit så får han städa med mig.. Jennifer tyckte hon fick "spökvibbar" där igår, så tror jag föredrar att ha någon med mig! ;D Annars hade vi vell nog ganska kul där igår, alexandras spelkort blev så mycket använda att de nästan blev förstörda medan vi spelade ölspelet hela kvällen. God mat hade vi också, ungsbakad potatis med räkfyllning och grillbiffar med creme bonjour.. Senare åt "vi" (dom som ännu var i skick) michelles tacopaj! :) Tack för uppvaktningen tjejer!
Funderar starkt på att äta någonting nu också! ;D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar