torsdag 3 december 2009

Var är julkänslorna?

Är på skithumör just nu! Känner mig stressad men ändå rastlös..
Skulle egentligen ha haft teoridag idag, men Sune tyckte vi skulle städa i hallen istl på hans teoritimmar. Hallen blev det, men ingen städning.. Förståss! Fortsatte med det vi höll på med från före istl, som en helt vanlig halldag. Två sista timmarna hade vi modersmål, fast vi var bara på datorn så det var inte så jättetungt.
Nu vill jag värkligen ha julkänslor, känns underligt att inte ha det så här nära jul.. Vill bara känna väntan på något. Som när man var liten! :) Man älskade jul, man pyntade, bakade och handlade hur många julklappar som helst! Livet var härlit.
Fast någon dag skall jag värkligen behöva ta itu med att baka någonting.. Knäck, kola eller pepparkakor skulle sitta bra. Minns inte ens när jag sist bakade något. Julklapparna skall jag också behöva ta mig i kragen med.. Äh, skit. Nu skall jag platta håret och åka till Näsby!
Btw, fyller om 20 dagar! (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade