onsdag 16 december 2009

Julstädning

Är hemma idag också.. Tyckte det var lika bra då ja ändå hade stegring igår då jag gick och lade mig.
Har julstädat mitt rum idag, så nu är det riktigt fint :) Om jag orkar någon dag nu före jul skall jag göra garderoben klar. Ikväll vet jag inte vad jag skall göra, kanske bara ta det lungt så att stegringen släpper. Men om jag har riktigt mycket energi tror jag att jag skall koka knäck!
"Ensam hemma" är just nerladdad, typ bara 6% kvar men bitcomet krånglar så får se hur länge det egentligen tar..
Nu facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade