Sitter i N's mammas legenhet och väntar att Nicke skall äta klart.. Färgade o. klippte håret idag, blev kort tyckte ja.. Men så länge man har upp håret syns det inte så bra. Slingorna blev lila o. gråblå fast det var meningen det skulle bli rött o. ljust! Fast det svarta blev nog helt bra..
Nu har N ätit klart, så åker vell just upp till Näsby.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar