söndag 6 december 2009

Bötom

Sitter i N's mammas legenhet just nu.. Har sovit här i natt :)
Igår kväll var Elin ut med oss, vi var till Bötombergen o. tittade och resten av kvällen runnade vi mest i Näsby. Det var solv igår också men det fick jag först veta när det stängde, skulle ha varit kul att åka ut på någon dans!
Snart blir det väll antagligen mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade