Tror ja har sovit för länge idag, är så jvl trött! Kom just hem, skall snart börja gjöra mig klar.. Men det är så tungt! Körde bara i Näsby igår. Nicke tänkte nästan mista körkortet men som tur va fick han bara böter. Mysigt var det också igår, med vit mark :) Idag ser det bara äckligt ut, när snön håller på att smälta ;/ Nu skall jag kolla lite på facebook!
Black eyed peas - meet me halfway
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar