lördag 5 december 2009

Vill bara dra ett täcke över mig!

Tror ja har sovit för länge idag, är så jvl trött! Kom just hem, skall snart börja gjöra mig klar.. Men det är så tungt! Körde bara i Näsby igår. Nicke tänkte nästan mista körkortet men som tur va fick han bara böter. Mysigt var det också igår, med vit mark :) Idag ser det bara äckligt ut, när snön håller på att smälta ;/ Nu skall jag kolla lite på facebook!

Black eyed peas - meet me halfway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade