måndag 14 december 2009

Julshoppa och datorproblem

Har suttit i väntan på en snabbare dator nu i en halvtimme medan jag kollat tv.. Tog ungefär 5 minuter före det hände något när jag tryckte på något. Tror det blev någonting fel när jag laddade ner virusprogrammen, så jag tog just bort dem. Så nu börjar datorn bli som vanlig igen, lika snabb fast ändå skittrög! :)
Efter skolan idag for jag till farmor, satt största delen av kvällen framför tv:n. Runt halv 7 tiden kom Nicke efter mig och Catarina o. jag for till halpa-halli och handlade julklappar.. Mycket utbud i Närpes! (; Hittade en julklapp åt mamma och en åt Ronny.. Så nu är det Nicke och pappa kvar, och kanske varsin till åt M o. R. Tänkte också slå in klapparna ikväll när jag kom hem, men jag hittade inga kartonger.. Mamma skulle ta in några från restaurangen så skall snart gå ner och se om hon glömde det. Brukar oftast vara så! :)
Laddar ner desperate housewives nu, så jag har något att göra imr eftersom jag skall vara hemma när jag är sjuk. Har fått stegring igen fast den här gången är jag även förkyld.

Lite uppdatering över en ganska så lyckad helg.
I fredags var vi bara ut och körde på skogsvägar och fick uppleva nya delar av "Korsnäs" och i lördags var det fest på Lärka's villa.. Var helt kul där ända tills stämningen blev förstörd! På söndag blev det jobb med dubbellön :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade