Har haft en trevlig födelsedag och julafton. På min födelsedag kom en del av min släkt och uppvaktade mig. Av mamma, pappa och bror fick jag en symaskin, en lite större tavla av en storstad, liisa vitali örhängen, koola anna necessär, koola anna strumpbyxor och en koola anna t-shirt. Så nu blir det att sy en klänning så fort jag har tid! (; Av släkten fick jag schampo, balsam, två st pandoraberlockar, pengar osv. Av Nicke fick jag en avslappnande tigi-hårinpackning av pepparmint, rekomenderar den värkligen. Ett plus till doften och styrkan men ett minus till priset..
På julafton kom farmor, farfar, Kika och Mathias hit på julmat och julklappsöppning. Fick bl.a. en htc hero mobiltelefon med touchscreen, en lederpall, pandoraberlockar, parfym, väska, pengar, presentkort till jim&jill, duntäcke, sänglakan-örngott-sängöverkast, pyjamas, stickad blus, mystofflor, filmer, fotoramar..
På juldagen var jag hos Emma med en del av mina vänner.. Drack och dansade nästan hela kvällen! (;
Igår körde vi bara i Näsby, Mikaela och Jonte var också med.
Idag har Nicke och jag mest legat i sängen och tittat på tv fast just nu är jag hemma. Åt just tortilla och målade naglarna.. Tror jag skall fortsätta måla nu!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar