tisdag 15 december 2009

Förkyld

Usch så trist att vara sjuk! Skulle vilja se en riktig äventyrsfilm.. eller julfilm :)
Slog in klapparna idag och jag kom underfund med att det kan vara skitkul när man inte har något annat att göra..
Nu skall jag pröva starta om datorn, och kanske gå och leta efter några gamla, men bra VHS filmer (y) .. om jag orkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade