Nu har jag varmt! Har städat mitt rum en sista gång före jag fyller.. Det vill säga i morgon! ;D Har även hunnit duscha, ätit en pizza, klä lite på julgranen och paketera in några julklappar och nu tror ja att jag skall måla naglarna, vita :)
När Nicke har plogat gården klart och städat sitt rum åker jag vell ut med honom en stund tills han åker till Anders och skruvar med bilen.. Så får vi se vad jag hittar på sen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar