måndag 7 december 2009

Frisören

Imorgon blir det lite längre sovmorgon för vi på bygg är lediga! Sune är borta så vi fick en hemuppgift istället som skall vara klar på onsdag.
Har latat mig med en massa filmer hos Nicke ikväll. Var också upp till Näsby ett varv senare. När jag kom hem hade mamma gjort varma smörgåsar, så jag åt och gjorde en del på hemuppgiften.
Imorgon blir det frisören, äntligen! Tror det blir svart eller mörkbrunt med ljusa och röda slingor under. Är också oklart om det blir pannlugg eller inte ännu.
Jo föresten, i januari någon gång skall jag och ett par andra kanske åka upp till Levi ett par dagar och köra slalom/snowboard! :) Har hittat en jättemysig stuga. Hoppas värkligen det blir av, men det tror jag nog eftersom vi funderar på att börja boka snart, bara vi vet hur många vi blir..
Men nu facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade