söndag 29 november 2009

Hatar söndagar

Blev en kul kväll i pannrummet igår, ända tills Nicke blev så dålig att man knappt fick någon kontakt med honom.. Så det roliga varade kort, for hem tillsammans med Nicke redan halv 11! (y)
Kom just hem från Näsby, har varit hos Nicke och kollat film med Danne och Catarina. Nu är jag trött.. och slut! Egentligen skulle jag behöva gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade