måndag 4 januari 2010

Stress kombinerat med lathet

Länge sen sist.. Men jag har haft så fullt upp, eller egentligen har jag inte gjort någonting alls.. Bara sovit till kvällen och spenderat tid i Näsby. Kollar på skönhetsoperationer på tv, man blir ju äcklad! När äldre kvinnor opererar ansiktet, de ser så onaturliga ut!
Skulle egentligen behöva börja aktivera mig.
Min "skulle-behöva-göra-lista".

- Städa rummet och byta sängkläder
- Lägga in bilderna från julafton till datorn och sen skicka dem till Kika
- Printa ut två speciella fotografi som jag hade tänkt sätta i de nya fotoramarna
- Lägga in massa låtar på nytelefon
- Räkna ut hur mycket pengar mamma har skyldigt mig och hur mycket jag har skyldigt henne
- Tvätta kläder
- Lägga fast klädstången på väggen i garderoben
- Börja öva lite smått på kombimatteprovet


Säkert är det en massa till.. Fast jag tror att jag inte kommer att ha något av mina måsten gjort idag. Fast bra skulle det ju vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade