Länge sen sist, men jag har värkligen inte haft nån motivation att blogga på senaste tiden. Tror jag skall börja skriva på bättre svenska, eftersom det är bra att lära sig det också.
Under den period som jag inte har bloggat, har det hänt ett som annat. Väldigt negativa saker och helt härliga händelser :) Men det orkar jag värkligen inte börja berätta om!
Bygg går vell ganska ok, fast på något sätt känns det ändå som jag inte riktit vet vad jag vill bli senare i livet.. Drömyrket är vell ändå iallafall att få en sån karriär som "Simon o. Thomas" ;D Men det är ju bara en dröm.. Men bara man har rätt motivation kommer man långt i livet men i vissa fall kan det vara svårt. Det värsta på bygg är vell att pojkarna beter sig som små jävla lågstadieungar! Usch och blä!
Men nu skall ja gå och ta en diskusion me mamma om det blir nån shopping imorgon! (;
Gonatt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar