Skall just åka, men hinner nog skriva lite först.Ikväll blir de att supa, är inte helt säker var ännu men antagligen blir det pannrummet hos Miika om vi inte hittar något annat fest.
Igår var vi på smörgåstårta till Kim. När Lena (Kim's mamma) ville gå och sova for alla därifrån och Ronnie, Kim, Mandis och Elin kom ut och körde me oss. Var bland annat till K-stad ett varv..
Men nu måste ja avsluta så jag hinner till alko!
Ha en trevlig lilla-jul!
Ha en trevlig lilla-jul!
Här är kvällens outfit!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar