onsdag 25 november 2009

Föredrag

Nicke ligger i sängen och väntar att jag skall gå från datorn.. Men tyckte ja måste blogga lite först.
När jag kom hem idag började jag direkt på att gjöra klart föredraget i modersmål tills imr! Trodde jag hade samma powerpoint som i skolan, men tyvärr hade jag en gamlare verision. Men nog blev resultatet godkänd ändå, enligt Mig! När jag jobbat med föredraget i ungefär 2 h kom nicke och hämtade mig. Tänkte jag skulle visa några sidor av föredraget här, men märkte att det inte gick.. Och nej, det är inget tråkigt föredrag med bara massa text. Det är lite design över det också.

Timbaland ft. Nelly Furtado & SoShy - morning after dark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade