Har haft en ganska trist skoldag! Så egentligen finns det inget att berätta..
Snart kommer Nicke och hämtar mig, så åker vi vell till honom och äter. Fast vi skulle ju nog kunna äta här idag, såg ut som om mamma gjorde någonting gott för en gångs skull.
Ikväll kommer Glee på tv, har inte kommit underfund med om det är en film eller serie ännu. Men det verkade åtminstone vara bra när man tittade på reklamen.. Värst när man bor i Finland och tittar på Sveriges-tv, så blir allt här en timme senare än i Sverige vilket betyder att allt slutar allt för sent!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar