Idag har jag och älskling varit tillsammans i 1 år och 5 månader <3 Ejentligen går tiden allt för fort, och ibland då man väntar på något går den allt för långsamt! Skulle behöva städa rummet, på allvar! Det är fullspäckat med damm och skit.. Använda tallrikar, glas osv. (y) Golvytan är täckt av kläder och hyllorna med skräp! Jeiij, väntar såå tills jag orkar röra på mig och städa! Igår på kvällen kom vi på att vi skulle åka på en roadtrip. Destination Oravais blev det med Nicke, Mikon och Jont. Mikon sov hela vägen dit och jag mådde dåligt hela vägen från Vasa (y) Tror jag blev körsjuk! Brukade allti bli det när jag var mindre, men sen när jag blev äldre försvann det så gott som helt.. Men kul att komma ut lite ändå. I morgon är det julöppning i Näsby, utan snö! Finländska vintrar suger nuförtiden! Förr var det ju hur mycket snö som helst, som när man var liten. Det fanns ju allti snöhopar att bygga kojor i, och backar att pulka i. Meen, får ju åtminstone hoppas på snö till jul!
lördag 21 november 2009
Min andra halva
Idag har jag och älskling varit tillsammans i 1 år och 5 månader <3 Ejentligen går tiden allt för fort, och ibland då man väntar på något går den allt för långsamt! Skulle behöva städa rummet, på allvar! Det är fullspäckat med damm och skit.. Använda tallrikar, glas osv. (y) Golvytan är täckt av kläder och hyllorna med skräp! Jeiij, väntar såå tills jag orkar röra på mig och städa! Igår på kvällen kom vi på att vi skulle åka på en roadtrip. Destination Oravais blev det med Nicke, Mikon och Jont. Mikon sov hela vägen dit och jag mådde dåligt hela vägen från Vasa (y) Tror jag blev körsjuk! Brukade allti bli det när jag var mindre, men sen när jag blev äldre försvann det så gott som helt.. Men kul att komma ut lite ändå. I morgon är det julöppning i Näsby, utan snö! Finländska vintrar suger nuförtiden! Förr var det ju hur mycket snö som helst, som när man var liten. Det fanns ju allti snöhopar att bygga kojor i, och backar att pulka i. Meen, får ju åtminstone hoppas på snö till jul!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar