fredag 20 november 2009

Crp-prov

Mamma ringde och väckte mig kl. 9 i morse.. Då skulle vi åka till hvc och ta ett crp prov. Har ju haft feber nu 3 ggr i höst, och alla gångerna har det varit något underlit med febern. Den har växlat upp och ner så någonting måste ju vara fel tycker man ju. Men crp-provet visades vara normalt. Får se då hur länge febern håller i sig den här gången, kan vara att ja måste åka och ta något blodprov om det håller i sig länge. Annars har jag bara sovit idag!
Ikväll får ja se vad det blir, antagligen blir det bara att rackla i Näsby.. Hade tänkt dricka på lördag, men det får ja vell nog glömma. Blir vell att spara sig till lilla-jul! :) Om man är frisk vill säga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade