onsdag 25 november 2009

Matrast

Sitter i datasalen i skolan.. Egentligen har vi matrast men ja måste kopiera över ett arbete på minnesstickan som jag skall gjöra färdit hemma ikväll. Snart har ja tre kombimatte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade