Nu är jag trött och slut! Har stegring ännu.. Men blir vell nog skolan i morgon ändå!
Gårdagen blev nog lyckad fast jag var nykter. Nicke körde Markus 240 och Kim, Minges, Mandis, Luca och Elin var med :) Lite trångt, men det gick!
Var på julöppningen i Näsby idag, hittade inte något som intresserade mig förutom mina älskade vårrullar! Men det räcker för min del! ;D Mumma, nu blev jag hungrig igen!
Nej, tror bestämt det är sängen som gäller före jag börjar tala i sömnen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar