torsdag 19 november 2009

Fotoocollaaage

Har slöat hela dagen. Steg upp kl. 6 i morse men ja hade värkligen ingen lust att åka till skolan, ja hade huvudvärk och kände mig lite yr. Så även idag har jag stegring ;s Men ikväll måste jag nog slippa ut en stund, annars kriperar jag! Har fördröjt dagen med att titta på sjunde himlen och gjort ett fotocollage.. Ja visste inte det gick att gjöra fotocollage på picasa men visserligen :) Tänkte också lägga upp klädstången i garderoben idag men jag visste inte om jag fick ta den borrmaskin jag hittade (bygger växthus så det kunde ju vara någon arbetares), ska vänta tills pappa kmr in ikväll så får han hjälpa mig.. Uppdatering kmr kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade