onsdag 18 november 2009

Stegringen börjar bli en vana

Det blev nog en hel del shopping igår.. En blå lång stickad tröja, en grå stor stickad tröja, en vit stor t-shirt, ett brunt vinterstövelpar, fest-skopar (svarta med nitar) som snart kmr på posten pga. för små storlekar i affären, en helly hansen jacka, ett jeans, "skinn"-leggings + nåra småsaker som nagellack o. hårspray ;D Blev också kinamat i Vasa! (y)
Idag är man dock sjuk ;s Igen! Kände att jag höll på att bli sjuk igår kväll, och jag känner alltid rätt när det gäller feber.. Stannade därför hemma idag! Sitter och kollar film för fullt, "ensam hemma"! (y) Håppas jag inte är sjuk imr, orkar inte vara sjuk en till dag, det är också tungt..
Senare ikväll kmr Nicke hit så skall vi se nån hyrfilm! :)
Nu är ja hungrig, måste vell gå till restaurangen och ääta lite om inte mamma kmr in och gör något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade