onsdag 13 maj 2009

Hede tå man lidär åav nostalgi :D

Biologiprove jieg bra! He je funu enda ja kan säj.. Täischen säjnast provän tycker ja ha ga bra fö me faktist, ieven fast e ha vuri stressåt. Men he je ju bäre positift he :)
Ha nu liest åp finskprove (SISTA PROVE I HÖGSTADIE) i kvield än stånd, å sedan for ja ut me vespin.
Dj magix -Pina colada boy, hisin låatin ska ni lydes åap om ni vill känn na späning i live fortfarand.. Ja var så.. deppa, tå ja tänker på hu live liekt i sjuon - åtton medan e nu bäre je ienformit å laangtråkåt. Känns som om itt naa je nytt na mäjr, att man ha sitt allt räj ;/ Men siiekärt finns e jättemytchy man ska hiend/måst si än. Man bara itt kommer underfunn mie kva e je fö handling man ha missa. Hohho, om man endå sku få va litän ijen, man brydd itt se, man jord kva man vela fö man va så "litän" så di acceptiera he man jord, man oppskatta små å obetydliga sakär, man fieg allti som man vela å allt va frid å fröjd. Faast, tå je e ju he att e je häilt jävla onyödit ti tänk såde fö nu e ja gamlan å kan itt var litän ijen ;D
"He je no bäre ti acceptier he nu Sofie, å slut tänk nostaljiskt!"
Nä nu buri hitche ga fö laangt.. Hajnu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade